vineri, 18 iunie 2010

Uite, cutite nordice cu lemn de soi, ... de la noi.

Cutitul e bun sa taie, si asta stie sa faca bine. La o lama dinasta finlandeza (Lauri), i-am pregatit un maner simplu si comod, dintrunul din lemnele mele preferate - nucul (celalat e ciresul).
In capat i-am pus capac din corn, sa aiba si el.
E un cutit usor si comod, dar in acelasi timp rezistent si extrem de eficient.
Fie ca cioplesti sau il folosesti la excursii, preparat hrana, etc, face treaba cum nu se poate mai bine.
Are lama de vreo 9,5 cm lungime si vreo 3 mm (cel putin) grosime.
Intre corn si lemn ce vezi acolo este o fasie de piele.
Am zis sa-ti pun si cutite, ca daca vezi numa linguri, zici - ma iar asta cu lingurile lui, ... (oricum urmatoarele probabil ca vor fi cu linguri).
In rest nu mai intru in detalii , cutitul e bun cand il folosesti.
Totusi cutitul cu maner si teaca de plastic, e ca si lingura de plastic, ... fara personalitate. Poti spune, foarte bine, nici nu-i trebuie. Si poate ai dreptate, ... dar asta se aplica doar in cazul tau. Aici, omul care lucra cu cutitul, are o legatura mai stransa cu el, ... dar deja sti lucrurile astea.
Si lingura , pe asta ai mai vazut-o, e tot din lemn de nuc, alt nuc.
Poate ca merg impreuna.

6 comentarii:

Serban Razvan spunea...

Foarte fain cutitul tau. De unde ai facut rost de coarnele alea ca m-ar interesa si pe mine unul tot pentru un maner de cutit?

Micul Mester spunea...

Cornul l-am primit de la Vlad. Dar mai gaseam la piata de vechituri, mai aduceau.Pe la batrani tre sa gasesti. Insa am observat ca nu-s la fel de usor de gasit ca inainte.
Cutitele le dau, ca altfel as fi colectionar si nu sunt.
La magazine poate gasesti felii de corn, dar probabil ca si alea costa mult.
Tu vrei sa faci manerul integral din corn sau sa incluzi felii in maner ?

iacob12 spunea...

salut. poti sa afisezi o lista cu modelele de cutite si preturi (am inteles ca vinzi), daca sunt si cu foto e super. merci

iacob12 spunea...

salutari. ma intereseaza ce modele de cutite ai si preturi (am inteles ca vinzi si cutite) daca poti o postare si cu foto e excelent. multam

Micul Mester spunea...

Trimite-mi te rog un mail (ca sa am adresa ta) si-ti voi da toate detaliile.
Uite scrie-mi aici : moisavasile82@yahoo.com

Serban Razvan spunea...

@micul mester vreau sa includ felii de corn in maner printre alte esente de lemn. Cred ca mi-ai dat o idee cu piata de vechituri ;)