miercuri, 1 septembrie 2010

sa nu tai ce nu trebuie


Pentru ca am vazut multi care risca sa-si taie teaca sau chiar degetele, am zis sa-ti arat o metoda mai sigura sa scoti cutitul din teaca.

Or fi mai multe metode, eu asa il scot si il scot des, uneori chiar rapid. Niciodata n-am taiat nici o teaca, ... si nici un deget.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte bine Vasile, ca ai prezentat scoaterea cutitului din teaca, pt. ca multi pretind, ca stiu, dar nu e asa...uite, asa am patit cu o cunostiinta, care s-a taiat foarte rau cu un cutit facut din foarfeca...a facut o miscare brusca si laterala de scoatere...teaca n-a taiat-o, dar degetele urat de tot...mi-a parut rau de el si i-am zis, ca era mai bine sa ma fi lasat pe mine sa-i scot si arat cutitul...trist, dar adevarat...succes in activitate si tine-o tot asa...Andris.