miercuri, 3 noiembrie 2010

sa mananci cu lingura de lemn

Este din lemnul de care iti spuneam postarea trecuta . Asta-i aia mica.
Ea de fapt este o lingura de marime medie.
E o lingura care sta fain mai ales pe mana dreapta.
Din cires a iesit.
Forma asta asimetrica face foarte mult.
Aici am pus ca sa vezi cum sta, ce forma are, pe o suprafata plana (nota - pentru cioplitorii de linguri, mai ales incepatorii).
Ea si unealta ce a ajutat la scoaterea ei.
Uite coada lingurii si ... ce mai vrei tu sa vezi.
De data asta nu stau sa o descriu prea mult, las imaginile sa ti-o arate.
Iar pentru tine care doresti o lingura din lemn, de care nu mai are nimeni, uita-te bine si la asta.
Poate fi chiar ea lingura pe care o cautai.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Frumoase si bine gandite linguri.
Am o foarte mica colectie de linguri si
cateva furci din lemn. Am urmarit mai mult elementul decorativ si povestea acestuia atunci cand le-am colectionat.
Mi-ar placea sa tin in mana o astfel de lingura. M-ati putea ajuta ?

Micul Mester spunea...

Se poate rezolva.
Daca vrei doar sa le ti in mana un pic si sa te uiti la ele, treci paici. Daca doresti sa achizitionezi una sau mai multe, arunca o privire in lista asta :

http://miculmester.blogspot.ro/2010/02/stoc-1.html

apoi scrie-mi un mail ( la moisavasile82@yahoo.com) si trimite poza cu cea/cele care ti-a/ti-au placiut si iti dau toate detaliile.