sâmbătă, 19 martie 2011

Totdeauna ai motiv sa iesi la padure

Daca afara e ploios si rece, pe deal ceata pe munte ninsoare, inseamna ca nu-i bun de umblat.
Dar ii bun de mesterit.
Cand ies pe ploaie iau cum mine si tenda.
Si aca daca tot o am la mine, am zis sa-ti arat macar cateva din modurile in care se poate folosi.
In functie ceea ce doresti sa faci , iti adaptezi si tenda.
Una tine bine la ploi tari si vant, alta pozitie e mai comoda si-ti poti aseza masa si scaune sub, alta e buna sa stai noaptea in fata focului. Una e foarte bine aerisita si tot asa.
Desigur ca mai sunt si alte moduri, pe care nu am mai avut vreme si nici n-am vrut sa le mai pozez.
Tot din tenda poti face si hamac bun. Dar nu cum ai crede, nu unul improvizat, ci unul bun, standard, insa acum nu am avut in plan sa-l fac. Alta data. Asa ca idee, nu dureaza mult, dar am iesit ca sa cioplesc, nu sa ma joc cu tenda.



Tai trunchiul cu fierastraul.
Despic cu toporul si scot o scandurica. Apoi fac crestaturile din fierastrau.
Cu cutitul scot afara ce nu vreau sa ramana.
"Coada de randunica". Si nu-ti mai trebuie cuie.
Fara multe finisaje sau masuratori fac repede din topor patru picioare pentru scandura aia.
Potrivesc, tai la nivel, le bat si gata.
Asta-i. Acu nu tre sa mai stau in picioare.
Scaunel solid, fara cuie, sfori, etc. Nu-ti trebuie alte scule decat iei oricum cu tine cand mergi la padure (fierastrau, topor, cutit).
Ploua marunt,ii bun asa.Ploaia e buna, creste verdeata.
Cioplesc o lingura de cires.

4 comentarii:

Ishtar spunea...

Foarte interesant ceea ce ai postat,despre tenda şi mai ales meşteritul scăunelului.Cred că mă apuc şi eu de tâmplărie cât de curând :)

Alex spunea...

Foarte misto ideea cu imbinarile pentru scaunel. Tu ti-ai luat tenda de ai de 4x3? Asa pare.

Micul Mester spunea...

3x3

Alex spunea...

Hm.. Parea mai mare in pozele tale :). Tot pe asta o am si eu.