marți, 21 iunie 2011

Cana din lemn de nuc

Asta-i ceva mai mare decat celelalte. E simpla si robusta. Peretii nu-s subtiri, nici prea grosi, dar cu toate astea vei ramane surprins cat este de usoara.
Am ales pentru ea lemnul de nuc. Imi place mult nucul, poate cel mai mult din lemnele cu care am lucrat.
Din ea poti sa bei ce vrei tu sa bei si mere bine sa manci si supe la excursie.
Amu ti-o intorc pe toate partile s-o vezi cat mai bine.
Lemnul provine de la arborele ala de-o cazut acu 2 ani pe stanga cum cobori. Din acelasi arbore am inceput si bolul. Acusi e gata si ala. Mai am ceva finisaje la el.Cana si lingura de lemn.
In functie de forma, dimensiune si esenta iti alegi cana care crezi ca-ti place imi zici si-ti trimit detaliile.
Pana una alta, tre sa trag tare sa termin si patu ala, ca mi se pare ca tot pierd timpul cu - pune salteau pe jos, i-a salteaua ... si asta in fiecare seara si dimineata.
Fac patul, ca-l vreau din lemn.
Rumegusuri nebunesti, dinalea nu-mi mai trebuie. Lemnu uscat si pregatit acasa, la dimensiunea si forma care-o alegi.
Ah, ca tot povestind mi se face dor de-o tura la padure si amu ii tarziu, tre sa dorm.

Un comentariu:

toctomerius spunea...

Faina cabna, voi incerca sa fac si eu una cat de curand. Pana acuma pe cele pe care le-am facut, le-am facut din mesteacan.