marți, 4 decembrie 2012

asa ca mai cioplesc o lingura

Din padure am scos lingura de stejar. E rotunjoara si incapatoare.
Am cioplit-o acolo la fata locului la lumina frontalei, ca pe majoritatea ce le fac pe timp de iarna.
E pe cat de comoda pe atat de robusta.
Unu poate sa observe si restu detaliilor ce tin de fibra lemnului, nuante, etc. Altu poate n-are treaba cu astea.
Sunt doua extreme aici. Unu care manca si cu batu gol si nu distinge uneori nici ce mananca, dar mai cu ce (nu ma indoiesc de motivele lui :)), nu despre asta vorbesc ).
Altu care vede dincolo de ce vad cei mai multi si trece pana in sfera imaginatiei. Dar cand vine vorba sa bage lingura in ciorba, ...  "cum?! pai o murdaresc "     sau   "imi pare rau, ca e asa fina "    :)) .
Stiu ca suna ciudat pentru tine cand iti povestesc , dar am auzit deseori si am si vazut ambele cazuri.
Io zic ca-i ceva bai la mijloc. Modul de raportare la obiecte e eronat. Si statistic vorbind erori dinastea se pot transpune in multe alte lucruri si domenii, uneori chiar in situatii care conteaza.
Daca crezi ca te "mulezi" pe vreuna din ele, decat sa te simti "impuns" , mai bine cauta de "regleaza abaterea" si ai numa de castigat.
Lucrurile sunt facute sa fie folosite (nu pastrate noi si nici abuzate) , iar oamenii sa se inteleaga intre ei pe cat posibil.
No, in rest ai grija acolo si vezi ca sus o dat ninsoarea. Daca ai dealu in apropiere dute de alearga sa prinzi prima ninsoare. A pai daca nu, meri la munte de te plimba, ca-i tare fain.

3 comentarii:

Cătălin George Feștilă spunea...

... natura nu ne indeamna la filozofii, pentru ca ea este mai tare decat noi. Noi filozofam ca sa intelegem natura pentru ca stim acest fapt in interiorul nostru. O fi filozof sau a fi psiholog este ca si intre un foarte bun artist care lucreaza in lemn si un foarte bun tamplar. Un astfel de artist va fi intodeauna si un tamplar foarte bun.

Cătălin George Feștilă spunea...

Si eu care am crezut ca am comentat la "Un gand am primit si o idee s-a nascut.".Ti-am spus ca se incarca greu websitul:| , Oricum e superba , nu o dai ? :) Sa nu uit ce e cu linkul "le gasesti la noi - scule pentru sculptura" , ma trimis la website cu o eroare ... See you later.

Micul Mester spunea...

Ba io sper sa o dau, dar probabil va merge la momentul potrivit , la persoana potrivita.
Cu linku ala , am remediat problema (multam ca mi-ai zis).