vineri, 16 mai 2014

acelasi cutit, dar imagini actuale

Il vand. E cutit robust, dintr-o bucata. Otelul e O1 , iar lama e lunga de vreo 11 cm si e de la mesteru Soimu. Taie bine si nu porti grija ca il rupi/strici in vreun fel . Bun, ca grija asta io nu o port nici cu un cutit care e jumatate cat el, dar pentru care prefera unul foarte solid, asta e.
Teaca i-am facut-o singura bucata de piele de bovina si il asigura foarte bine.
Lama e groasa de vreo 5,5 mm
Varful e agresiv si bine ascutit, fapt pentru care permite taierea mai de finete si un bun control la detalii. L-am scos la o tura de 3 zile si mi-am facut muncile cu el, am cioplit inclusiv lingura.
Pentru cine doreste siguranta unei garzi, dar nu doreste chiar disconfortul ei, manerul lui ofera exact compromisul ideal. Adica are un opritor , dar nu atat de mare si evident incat sa te impiedici in el.
Io raman pe cele scandinave, iar pentru ciopleli si drumetie nu am nevoie de unul atat de solid, insa gandesc io ca inafara de mine sunt altii care au alte preferinte si fac alte activitati.
Daca ti-a facut cu ochiul, trimite un mail si iti dau toate detaliile.

Niciun comentariu: