miercuri, 14 mai 2014

si inca una din lemn de ulm

Se pare ca am prins musonul. In rest toate se desfasoara normal, cu mentiunea ca in padure e mai intunecos, mai alunecos si mult mult mai umed.
Aburii se ridica, norii coboara. Strop cu strop se aduna pe frunze, se unesc si dau nastere la unii mai mari care cad pe frunte si dupa gat.
Gandul care mi-a dat tarcoale azi cand urcam pe valea aia calcaroasa, a fost ca imi place tare mult apa. Sa inot in ea, sa alerg prin ea, sa o beau, sa o privesc .Ii rece? nu-i bai, ca bagi pana tremuri apoi cresti ritmul ca sa generezi caldura.
E vreme de cioplit in atelier, e vreme alergat la padure, nu-i vreme de cules flori de soc. Insa e plin de salamandre. Unele au mai mult galben pe ele ca altele.
Lingura ii asa o leaca mai artistica, sper ca nu prea mult. E simetrica si isi face treaba pentru care e trimisa.
Iaca si profilu
Si atata ii cand o tin in mana. 
Tre sa-mi fac si io una ca a mea de nuc s-a ratacit pe undeva si nu-i dau de urma. Am ceva paducel cat pentru doua, poate iti fac tie si apoi imi tin si io una. Dar pana la paducel, uita-te atent la asta de ulm.

2 comentarii:

Piper's blog spunea...

Interesanta partea cu musonul ! Salamandrele apar in general dupa ploaie,si aici la mine in zona sunt,dar vad multe in padure la cateva ore dupa ploaie.Nu am avut ocazia pana acum sa lucrez ulm,si din pacate aici in zona nu am.Lingura din ulm am impresia sau chiar are ceva mult mai aparte fata de ceea ce ai in portofoliu ?
Mi-e placut ochilor mai ales acea jumatate de maro inchis din coada lingurii,dar nici fibra din caus,destul de vizibila nu e de ignorat ! Imi place stilul in care lucrezi,dai fiecarei linguri o nota aparte,si cum spuneam mai sus,cea de ulm....este de ulm !! Poteci neumblate iti doresc,spor la cioplit,vreme cum doreste mama natura,si-om palavragii pe aici,numai bine !

Micul Mester spunea...

numa bine domle, spor in activitati si ganduri