luni, 19 mai 2014

testare

Aici n-am multe de povestit. Doar am iesit la padure si am luat sculele cu mine. 
 Iar concluzia - e bun arcu, face treaba.
Intre timp am constatat ca difera mult de alalalt al meu si ca trebuie sa invat nu doar tehnica de tras la modul general, dar inclusiv particularitatile privind fiecare tip de arc. Iar ce nu am mentionat, nu ca am uitat ci mai de graba nu m-am gandit deloc la asta, este ca trag slab cu arcul ala al meu, iar cu astea de lemn nu stiu deloc. Si sper sa nu inceapa careva mai noice ca mine (daca exista dimensiunea asta) sa incerce sa copieze forme de tras :)) . Dar ne invatam noi si cu trasul incet incet. Iar tie domnule iti multumesc pentru sfaturi si sunt bine venite oricand .

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bine Indianu! Ba da fain arc ai facut!Felicitari!

Luci Francezu'(Sem-maratonistul) :)