luni, 2 februarie 2015

si iata rezultatele

Ala e locul si asta e procesul.
Pentru ca mi-a placut mult lemnul asta, am mers si saptamana urmatoare si am mai luat pentru 3. Dar pana voi scoate lingurile mai e.
Momentan sunt doua, din care prima e asta. Lingura medie zic eu, cu coada asimetrica. Nimic impresionant, doar o lingura din lemn cu care sa mananci.De fapt ma oboseste "impresionismul" . Pana si uneltele pentru mancat tre sa impresioneze ? Nu domnule, obisnuit e foarte bine. Daca e un pic placuta si ochiului e suficient.
Nu tot stejarul e la fel. Nu fiecare specie are lemnul la fel de rezistent. Apoi mai conteaza si ce grosime are ramura pe care o folosesti.  
NU =  cuvantul cheie astazi pentru a contra o leaca narozia in care negatia ar fi vazuta ca ceva de evitat :)) . Cine crede ca negatia pe inceputul unei exprimari este dezavantajoasa, e doar superstitios (la care zice, eh, nu stii tu e o tehnica aici, nu-s superstitii ... :)), aiurea tehnica ) .
Care gandeste o leaca, va vedea si restul cuvintelor, pricepe si contextul si nu ii ramane intiparit in minte doar primul ! sau doar ultmul ! cuvant.
In lingurile astea am dorit sa pastrez o parte din duramen, tocmai datorita diferentei de culoare. Este un ormanent natural la care nu a fost nevoie sa intervin cu nimic.
In functie de cum alegi sa cioplesti lingura, vei avea sau nu "liniutele" alea din fibra arborelui.
O sa vezi multe din stejar care nu au asa ceva. Bine, pana o pregatesc pe urmatoarea, pofta buna.

Niciun comentariu: