miercuri, 8 aprilie 2015

arc din tisa

Avea un "s" pe care l-am indreptat la cald, acu e cam drept. Zic ca-i bine.
 Interesanta indoitura a avut in mod natural, iar eu doar am cautat sa o plasez la mijlocul arcului ca sa profit de ea si sa-i dau o viteza mai mare.
Asa e cu coarda pusa. Din ce l-am masurat , la 28 inch are tot cam 58-59 lbs. Nu obisnuiesc sa pun detaliile astea la postare, pentru ca inafara de arcasi cei ce intra cu alt scop decat sa caute arcuri, se vor incurca in aspectele tehnice asa ca prefer sa le dau pe mail oricui este interesat.
Forma pe care o vezi este exact cea naturala si n-am intervenit deloc sa o modific. 
 I-am pus corn de vaca
Pentru ca am decupat in lemn ca sa fiu sigur ca nu are cum sa "fuga" vreodata in jos ( mai cu seama ca lemnu ala alb e moale) am decis sa las un pic mai mult lemn la capeti, ca sa fiu sigur ca tine (poate sunt prea sceptic in privinta asta, dar e mai usor sa ti-l degrosezi singur, decat sa las prea putin, ca de adaugat n-ai cum). Daca l-as fi ascutit si as fi infipt lemnu in corn cum am facut la alalalt de tisa, atunci l-as fi subtiat mai tare.
Mana iti sta comod pe zona infasurata cu piele
Detaliu cu cele doua tipuri de lemn si un nod.
Pe partea de sus are patru noduri, pe cealalta doar vreo doua foarte mici. Dar si astea dau bine, iar la tisa nu prea ai probleme, mai cu seama daca n-ai lezat suprafata alba si daca nu e inegal solicitat arcul in portiunile cu noduri.
 Am tras cu el pe deal sa-l probez, mere bine.

Niciun comentariu: