joi, 17 martie 2016

tolba pentru tine, arc pentru mine

 Am gatat si tolba si arcul din carpen.
 No ce sa-ti zic mai mult, e o tolba laterala din piele, lucrata 100% manual. Isi face treaba bine si daca va placeti puteti sa va luati ;) .
Iti sta cum trebuie la brau si iti poarta sagetile oricand si oriunde doresti.
 Arcul asta nu l-am facut pentru vanzare. 
Nu-i mai special ca altele, doar ca nu aveam un arc al meu. Iar pentru tine am pus in lista asta arcurile disponibile.
 I-am facut proba si pare sa traga bine.
 Nu am avut cu ce sa-l masor, dar are un pic peste 50 lbs la 28 inch.
 Carpenul e destul de pretentios si se curata destul de greu de scoata, iar procesul e delicat pentru ca suprafata e tare valurita. Apoi trebuie lucrat cu atentie sporita deoarece inelele de crestere sunt foarte subtiri si nu ai prea mare marja de eroare. Pentru cei care au lucrat cu carpenul deja stiu ca de cele mai multe ori are fibra rasucita si ca e un expus la riscul de a dezvolta fisuri de compresie. Evident astea sunt detaliile pentru arcari. Ca idee, din carpen poate iesi un arc destul de rapid.
 Bratele nu sunt chiar egale, ca cel de sus are vreo doua ondulatii pronuntate, asa a fost lemnul, insa la solicitare se comporta binisor si trage bine. Amu cat o tine, aia ramane de vazut.
 Gata, au inflorit. Mai un pic dau si frunzulitele.

Niciun comentariu: