marți, 2 februarie 2010

LINGURI





















15 comentarii:

Anonim spunea...

salut! as vrea sa stiu ce pret are prima lingura - cea din mesteacan alb. si cum as putea intra in posesia ei. Mersi!

Andrei

Micul Mester spunea...

Uite, scrie-mi aici :
moisavasile82@yahoo.com (o gasesti tot acolo, in dreapta, e la vedere)
si-ti dau toate detalile referitoare la lingura asta.
Numa bine.

psihologul spunea...

As vrea sa te intreb si eu ceva:lingurile tale "par" lacuite.Cum le faci asa lucioase? Doar prin slefuire?

Micul Mester spunea...

Par, ... dar nu sunt.
Toata treaba e din finisaj. Le lucrez de mana, nu cu masinarii electrice. Cu smirglu de la dur la cel mai fin,in cateva ore.
La final dau cu ulei de masline si gata.
Uite aici zic mai in detaliu :
http://miculmester.blogspot.com/2010/01/hai-sa-vedem-care-i-treaba-cu-lingura.html

Constantin spunea...

Lingurile pe car ele faci- poate nu toate- sunt numai de decor sau au rol functional.
Multumesc.

Micul Mester spunea...

De fapt, eu ziceam ca toate sunt pentru folosinta !!! Nu fac niciuna de decor, ... decat poate, daca dau vreun esec.

Lili spunea...

F faine toate, felicitari.
Ar trebui totusi sa pui preturile la fiecare pe blog, asa eu te-as intreba la toate, in functie si de asta as cumpara, ce sa-i faci...banii astia :)

Micul Mester spunea...

Pai nu le pun preturi, ca nu vreau.
Pentru ca blogul nu e magazin online.
De regula cine are dorinta sa ia vreuna, isi alege din lista si-mi trimite un mail. Mi-o arata si eu ii ofer toate detaliile necesare.
Sunt multi care ma intreaba de 2-3 si le dau informatiile necesare, dupa care isi alege una care ii place mai mult.
Dar toate, n-au cum sa-ti placa in egala masura, ca sunt foarte diferite, cu siguranta ca daca te vei uita cu atentie sunt cateva care sa-ti placa mai mult ca altele.
Uite imi scri la :
moisavasile82@yahoo.com
daca ai gasit ceva ce-ti doresti din lista aia si-ti voi da toate detaliile, inclusiv esenta lemnului,detalii de prelucrare, pret, etc.

Visi spunea...

Eu aş face coada mai încovoiată la bază.
Pentru a minca mai uşor din vase înalte.
Vasile

Micul Mester spunea...

Pai si ce te opreste ?! :))

Vio Nistor spunea...

Buna sa-ti fie inima, ca tare frumoase lucruri mai faci!
O sa-ti trimit un mail cu ce ma intereseaza.
Ma bucur ca mai sunt oameni tineri, adevarati artisti!
Cu drag, Vio.

Unknown spunea...

Salut,

Foarte faine linguri ! Tehnica foarte buna din cate-mi dau eu seama, rabdare cat cuprinde, atentie la detalii si ochi de artist.

Unknown spunea...

mai e valabil blogul, mai faci linguri ? :)

Unknown spunea...

mai e valabil? mai faci linguri?

Micul Mester spunea...

Cand am vreme mai cioplesc. Insa mai am cateva zeci gata facute.