vineri, 28 noiembrie 2014

arcuri, primu e al mic

Arcul scurt si plat de indian si arcul lung, mai de razboi.
Ii randu lu' asta micu din frasin .
Si ca descriere, uite
siii uite si poza asta,
asa
 si asa
 
chiar si asa.
Are 52 inch (ca asa vorbesc arcasii, tre sa te inveti :)) ) lungime.
E facut 100% cu scule de mana si nu are nimic sintetic in compozitie, inclusiv coarda e naturala. Desigur ca n-am reusit inca sa imi iau cantar. Pot doar sa aproximez puterea lui raportat la altele cu care am mai tras, pe care le am si care sunt masurate. Dar na, astea is detalii care le putem discuta. Pana atunci poate imi gasesc si cantar.
Da, e o placere sa trag cu el. M-a prins ce mai. Si io sa vreau unu dinasta o data. Dar pana atunci pe astea ce le pun pe blog le vand. Si le gasesti tot la rubrica asta.

Niciun comentariu: